Brukertips Zimbra

Vi i Telsys ønsker at våre kunder skal få en best mulig brukeropplevelse av våre tjenester. Vi vil med jevne mellomrom gi dere litt tips og triks til hvordan dere kan bruke tjenestene som vi leverer.

For noen er kanskje enkelte tips gammelt nytt. For andre kan de samme tipsene være lærerike. Her er tre tips til deg som bruker e-postløsningen Zimbra. (Trykk på bildet for en forstørret visning.)
 
Tips Zimbra Telsys 11.Mottatt fra sender
En enkel måte å finne alle epostene som du har motatt fra en gitt person, er å høyreklikke på avsenderen og velge Mottatt fra sender.

Du kan selvfølgelig også finne eposter du har sendt en gitt person ved å velge Sendt til avsender.

 

Tips Zimbra Telsys 22.Marker som ulest
Vet du hvordan åpnede e-poster kan markeres som uleste? Høyreklikk på e-posten du vil markere, og velg «Marker som ulest».

 

 

 

Tips Zimbra Telsys 33.Lesebekreftelse
Visste du at du kan sende e-post hvor du automatisk ber om lesebekreftelse fra andre Zimbra-brukere? Dette kan være nyttig ved kommunikasjon med kolleger eller andre hvor e-posten du sender er spesielt viktig, eller haster.

Før du sender en e-post, klikk på «Innstillinger», og deretter «Lesebekreftelse». På den måten får mottaker spørsmål om han vil sende beskjed til avsender om at mailen er lest.

 

Lykke til! Kontakt oss hvis vi kan hjelpe deg med noe.