Kunde: Marna Café

Marna Café har blitt en suksessbedrift som byr på både deilig «mad» og mye «moro». De skal kose seg de som besøker Marna Café.

– «Mad & moro» er en del av navnet vårt, og det vi står for. Vi skal servere mye god mat, samtidig som det skal være mye som skjer her, sier Jens Olav Damkås, driftssjef og cateringansvarlig ved Marna Café. Restauranten ligger strategisk plassert ved brygga i Norges sørligste by, Mandal.
marna cafe2

– Kjempefornøyde.
Marna Café har vært kunder hos Telsys i tre år. De er veldig fornøyde med både produktene og det faktum at vi leverer løsningene med inkludert support.

– Vi er kjempefornøyde med kundeoppfølgingen hos Telsys. De formidler IT på en enkel måte. Det er det ikke alle i IT-bransjen som gjør. Og det er fantastisk at Telsys har inkludert support, sier Damkås.

– Kundebehandling og support har utrolig mye å si i dag. Hvis ting stopper opp i vår bransje kan vi tape mye penger – om det så er en kaffemaskin eller e-postløsning som streiker, fortsetter han.

Marna Café bruker i dag Telsys E-post Zimbra og Telsys Webhotell.

Restaurantsuksess.
Sammen med Thomas Magnussen startet Damkås Marna Café i 2010. Siden da har de levert overskudd og omsetningsøkning hvert år. Fjorårets omsetning var på 18,3 millioner, og restauranten kan lett kalles en suksess.

I januar mottok de den gjeve prisen Årets kunde av ASKO. De hadde rundt 15.000 potensielle konkurrenter til prisen. Kriterier for tildelingen er blant annet godt vekst, at man er nyskapende og et samlingspunkt i nærmiljøet.

– Det var kjempegøy. Prisen henger veldig høyt, og vi har fått utrolig mye oppmerksomhet i forbindelse med denne prisen, sier Damkås.

Spennende 2014.
Også i 2014 kommer det til å skje mye spennende på Marna Café.

– Hos oss skal folk få god mat, og det er mange ting som skjer – om det så er DJ, trubadurer, stand-up, politikk, fotball eller større konserter, sier Damkås og fortsetter om deres visjon:

– Vi har alltid vært opptatt av å utvikle nærmiljøet. Vi vil kjøpe kortreist mat, og få ting til å skje i Mandal. Det gagner hele restauranbransjen. Som sommerby vil vi sørge for å snu en eventuell handelsflukt resten av året. Vi vil at folk skal komme fra Kristiansand til Mandal fordi det er her det skjer så mye bra.

Vi er kjempefornøyde med kundeoppfølgingen hos Telsys. De formidler IT på en enkel måte. Det er det ikke alle i IT-bransjen som gjør.

Les flere av våre kundeprofiler:
Klinikken
Stiftelsen Organdonasjon
ALTi bygg og anlegg
Budapest Agency
Maren

Kontakt oss HER.
Bestill produkter HER.