Budapest3

Kunde: Budapest Agency

 «Det begynte med et Google-søk og endte i kjærlighet.» Det er ordene Ronny Karlsen i Budapest Agency bruker for å forklare sitt kundeforhold med Telsys.

– Vi var på jakt etter en fleksibel og pålitelig leverandør av e-posttjenester som fungerer på tvers av språk og landegrenser. Fra første e-post med Telsys følte jeg at vi ble godt ivaretatt og fikk god starthjelp, sier han.
 

Profesjonalitet.

Ronny Karlsen er daglig leder i det prisbelønnede reisebyrået Budapest Agency. De leverer spesialtilpassede reiser til Budapest, Wien og Bratislava. Årlig bistår de via hjemmesidene budapest.no, budapest.dk og budapest.nu nesten 8000 reisende i året fordelt på de nordiske landene.

– Ettersom kundene våre er alt fra kjempestore selskap med 188 reisende på eget charterfly, til to damer fra Toten, ville vi ha en brukervennlig og profesjonell kommunikasjonsløsning slik at alle får svar, og våre ansatte alltid er oppdatert på hva som skjer, sier Karlsen.

Telsys E-post Zimbra

De ansatte i selskapet snakker fire forskjellige språk, og er stadig på farten. Derfor var det viktig for Karlsen med et fleksibelt og solid system som gjorde at de ansatte lett kunne dele kalendere og avtaler seg imellom – også via smarttelefonen. Og det var viktig for ham med en e-postløsning som har god søkefunksjon. Zimbra skulle vise seg å være en løsning som Budapest Agency ble kjempefornøyd med.
 
Stabile løsninger.

I tillegg setter byrået pris på at de ikke trenger å bruke mye kostbar tid på teknologiske utfordringer.

– Det er så deilig å våkne om morgenen og vite at det tekniske fungerer som det skal. Det er alltid noen hos Telsys som sørger for det, sier han.

– Telsys leverer veldig stabile løsninger. De fungerer så og si optimalt, sier Karlsen.

Budapest Agency er også avhengige av å kunne sende og motta faks – hvor enn de er i verden. Telsys ipFaks er en løsning som ifølge Karlsen er «gull verdt».

 Vi var på jakt etter en fleksibel og pålitelig leverandør av e-posttjenester som fungerer på tvers av språk og landegrenser. Fra første e-post med Telsys følte jeg at vi ble godt ivaretatt og fikk god starthjelp.

Les mer om spa-opphold i Budapest her.
 
Les mer om Telsys E-post Zimbra her. Vi har også produktene Telsys Online Backup, Telsys ipFaks, Telsys Filserver, Telsys Helsenettbackup, Telsys Webhotell og Telsys Websider.